Vara…

DSCN0598
Suntem in plina vara si, nu contenesc sa creez bijuterii. Poatemai mult ca in perioda rece… Sau, poate pentru ca vine toamna, si voi participa la doua festivaluri locare…
Setul, creat de mine, este alcatuit din margele de nisip de culori diferite, rosu-stins, olive si albastru-intens. Pentru a le da stralucire, le-am imbracat in sirme de cupru.
Cerceii au un design mai deosebit, iar medalionul, l-am gindit ca o gradina cu flori multicolore. Sper ca am reusit.
Setul este potrivit pentru orice tinuta de vara, rochie lunga, scurta sau pantalon, iar seara, la petrecere, prin stralucirea sirmelor, care sunt si antibacteriene, dau un plus de personalitate celei care le poarta1
Materiale: margele de nisip, sirme de cupru; lant de cupru;
Tehnica: wire wrapping;
Dimensiuni: cerceii: 2,4 cm inaltime; 2cm latime;
medalion: 5 cm latime; 6 cm lungime;
Pret: 100 lei

Nota: Pentru ca am vazut ca se adauga si timpul de lucru, marturisesc ca la medalion am lucrat cam 6 ore,(continu), iar la cercei, 4 ore. Deci, in total, 10 ore de lucru, dar intins cam pe o saptamina…
In general, imi place sa incep o bijuterie si sa o si termin, in aceeasi zi, pentru ca am observat, de-a lungul timpului, ca mina nu mai are aceleasi abilitati, in zile diferite…

Lasă un răspuns

